Disponibil
Disponibil
Totul pe mail
Costuri schimbare sediu social PFA
350,00 RON
Taxele la Registrul Comerțului:
0 RON
Pachetul include:
- documente complete;
- împuternicirea avocațială pentru depunerea dosarului;
- depunere acte;
- suport pe întreg parcursul procesului.
Ne respectăm clienții! Oferim garanția de returnare a onorariul achitat în cazul în care dosarul este respins din vina noastră ca urmare a unei greșeli de procedură.
Cum te ajută Silso cu schimbarea sediului la PFA?
Silso te ajută să îți schimbi sediul PFA simplu, eficient și fără bătăi de cap.
- Îți putem oferi găzduirea sediului social. Dacă te confrunți cu dificultăți în găsirea unui spațiu adecvat sau vrei să eviți costurile și obligațiile asociate cu închirierea unui spațiu, Silso îți oferă o soluție simplă și eficientă.
- Experții noștri au peste 10 ani experiență în relația cu Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC). Acest lucru înseamnă că echipa Silso poate naviga cu ușurință prin toate procedurile și cerințele necesare, făcând procesul de schimbare a sediului PFA mai ușor și mai puțin stresant pentru tine.
- Știm că în procesul de schimbare a sediului pot apărea multe întrebări sau neclarități. De aceea, Silso îți oferă consultanță și răspunsuri la toate întrebările pe care le ai.
- Silso se ocupă de depunerea tuturor actelor pentru schimbarea sediului social al PFA-ului la ONRC. Totul se face rapid și fără procură notarială.
Tot procesul de schimbare a sediului PFA se face online, cu documente trimise prin email. Astfel, poți semna documentele direct de pe telefon sau laptop, fără a fi necesar să le descarci, să le printezi și să le scanezi la loc.

Acte necesare schimbare sediu PFA
Pentru a putea schimba sediul PFA cu Silso, este necesar să ne trimiți următoarele documente:
- un nou contract de comodat sau de închiriere ( sau îl pregătim noi);
- act identitate;
- certificatul de înregistrare.
Procesul de mutare sediu PFA cu Silso
1
Pregătirea documentelor necesare
Pentru a începe procesul de schimbare a sediului PFA cu Silso, trebuie să ne trimiți pe mail documentele solicitate mai jos.
2
Semnarea documentelor
Ulterior, specialiștii Silso redactează actele necesare și ți le trimit înapoi prin email, gata de semnat. Folosim un program dedicat pentru trimiterea documentelor, care este foarte ușor de folosit. Cel mai bun lucru este că poți semna documentele direct de pe telefon sau laptop.
3
Echipa Silso va depune documentele la Registrul Comerțului
Echipa Silso va depune documentele la Registrul Comerțului, simplificând și mai mult procesul. Nu trebuie să te stresezi cu depunerea documentelor, Silso se ocupă de tot!
Întrebări frecvente
Ce înseamnă modificarea sediului social?
Sediul social al unui PFA este locul în care se desfășoară activitatea principală sau unde se află conducerea acestuia. Este adresa pe care o găsești pe documentele oficiale și este locul unde te pot găsi partenerii de afaceri sau autoritățile.
Uneori, poate fi nevoie să schimbi acest sediu. Motivele pot fi diverse: poate perioada de valabilitate a sediului urmează să expire sau poate te-ai gândit să-ți muți afacerea într-o altă locație care ți se pare mai avantajoasă.
Ce documente se modifică în urma schimbării sediului?
Schimbarea sediului unui PFA implică și modificarea a două documente: Odată ce ai schimbat sediul PFA-ului, ONRC va emite noi documente de înmatriculare care vor reflecta noile date.
Ce trebuie să faci după schimbarea sediului PFA la Registrul Comerțului?
După schimbarea sediului PFA, trebuie să:
Tu te dedici afacerii tale și noi facem toate documentele
Tot ce ai nevoie pentru firma ta într-un singur loc. Suntem aici să te ajutăm să-ți dezvolți afacerea!
Contactează-ne acum pentru a începe!