Disponibil
Disponibil
Totul pe mail
Costuri prelungire sediu social
400,00 RON
+ aprox. 192 RON Taxe Registrul Comerțului
Cuantumul taxelor poate suferi modificări în funcție de legislația în vigoare.
Actualizare date CI. Este necesară dacă s-a schimbat actul de identitate asociat/administrator de la ultima mențiune depusă la Registrul Comerțului. Acestă actualizare presupune refacerea tuturor actelor firmei și implică un cost de 150 RON.
Pachetul include:
- documente complete;
- împuternicirea avocațială pentru depunerea dosarului;
- depunere acte;
- suport pe întreg parcursul procesului.
Ne respectăm clienții! Oferim garanția de returnare a onorariul achitat în cazul în care dosarul este respins din vina noastră ca urmare a unei greșeli de procedură.
Cum te ajută Silso cu prelungirea sediului social al firmei tale?
Prelungim valabilitatea sediului firmei tale, rapid și profesionist
Cu ajutorul unui expert dedicat, cu peste 10 ani de experiență în relația cu ONRC, îți oferim un proces simplificat și eficient pentru prelungirea sediului social al firmei tale. Fie că ești la început sau ai mai trecut prin acest proces, îți garantăm că lucrurile vor decurge fără stres și într-un timp foarte scurt.
Consultanță personalizată la fiecare pas
Ne asigurăm că nu vei avea nicio nelămurire! Echipa noastră de experți îți stă la dispoziție cu consultanță completă și răspunsuri la toate întrebările tale. De la documentele necesare până la detaliile legale, suntem aici pentru a ne asigura că înțelegi fiecare pas și că ai toate informațiile de care ai nevoie pentru a lua cele mai bune decizii pentru afacerea ta.
Proces 100% online, fără drumuri inutile
Depunerea documentelor la Registrul Comerțului o facem noi, în locul tău, și o facem rapid. Nu ai nevoie de procură, nu pierzi timpul cu drumuri la instituții sau stat la cozi. Totul se rezolvă în cel mai scurt timp, direct prin intermediul nostru.
Documentele gata de semnat, livrate direct pe email
Nu doar că îți trimitem documentele gata pregătite pentru semnare, dar o facem într-un mod ultra-modern: printr-un program dedicat, vei putea semna fără să fii nevoit să le descarci pe calculatorul tău. Totul se întâmplă simplu, direct din email, pentru ca tu să ai o experiență fluidă și lipsită de complicații. Astfel, economisești timp și efort, prelungind valabilitatea sediului social fără niciun stres.

Prelungire sediu social - acte necesare
Ce ne trebuie nouă, de la tine:
- act adițional la contractul de comodat/închiriere (sau îl pregătim noi);
- buletinele asociaților/administratorilor;
Cum prelungim sediul social al firmei tale? Simplu și ușor, în câțiva pași!
1
Trimite documentele necesare
După ce ne furnizezi documentele, noi redactăm actele pentru prelungirea sediului social.
2
Primește și semnează online
Documentele îți vor fi trimise pe email, gata de semnat direct de pe telefon sau laptop, fără a fi nevoie de printare.
3
Depunem actele la Registrul Comerțului
După ce le semnezi digital, primim copia și ne ocupăm de depunerea lor la Registrul Comerțului.
Întrebări frecvente
Ce înseamnă prelungirea valabilității sediului social?
Sediul social al firmei se prelungește atunci când perioada de valabilitatea a acestuia urmează să expire. Prelungirea duratei sediului social înseamnă că firma ta rămâne la aceeași adresă.
Unde găsesc perioada de valabilitate a sediului social?
Durata de valabilitate a sediului este înscrisă în contractul de comodat/închiriere pentru folosința spațiului sau îl poți verifica și printr-un certificat constatator emis de Registrul Comerțului. Dacă ai sediul social stabilit la un cabinet de avocat trebuie să știi ca acesta nu se poate prelungi.
De ce nu trebuie să lași sediul social să expire?
Firma poate fi declarată inactivă fiscal și administratorul va avea fapte înscrise în cazierul fiscal.
Tu te dedici afacerii tale și noi facem toate documentele
Tot ce ai nevoie pentru firma ta într-un singur loc. Suntem aici să te ajutăm să-ți dezvolți afacerea!
Contactează-ne acum pentru a începe!