Disponibil oriunde în România | Totul pe mail | Fără drumuri, cozi


Disponibil oriunde în România
Totul pe mail
Fără drumuri, cozi

Costuri prelungire mandat de administrator

550,00 RON


+ aprox. 192 RON

Taxe la Registrul Comerțului

Cuantumul taxelor poate suferi modificări în funcție de legislația în vigoare.

Pachetul include:

  • documente complete;
  • împuternicirea avocațială pentru depunerea dosarului;
  • depunere acte;
  • suport pe întreg parcursul procesului.

Ne respectăm clienții! Oferim garanția de returnare a onorariul achitat în cazul în care dosarul este respins din vina noastră ca urmare a unei greșeli de procedură.

Cum te ajută Silso să prelungești mandatul de administrator?

  • Cu peste 10 ani de experiență în relația cu Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), specialiștii Silso te ajută cu prelungirea mandatului de administrator rapid și eficient.
  • Echipa Silso îți oferă și consultanța de care ai nevoie. Orice întrebare ai, vei primi un răspuns clar și la obiect.
  • Birocrația poate fi obositoare, așa că ne-am propus să te scăpăm de ea. Cu Silso, nu mai ai nevoie de procură notarială pentru a depune documentele necesare la Registrul Comerțului. Totul se face online, fără stres și fără pierdere de timp.
  • Documentele necesare sunt prelungirea mandatului de administrator sunt trimise și primite prin e-mail, utilizând un program dedicat. Nu trebuie să le descarci și le poți semna pe orice dispozitiv.

Acte necesare prelungire mandat administrator la ONRC

Iată ce acte trebuie să ne trimiți pentru prelungirea mandatului de administrator la Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC):

  • actele de identitate ale asociaților/administratorilor;
  • CUI.

Prelungește acum mandatul de administrator cu Silso!

Ne ocupăm de prelungirea mandatului de administrator SRL. Iată cum!

Pasul 1

Trimite actele necesare

Ne trimiți documentele pentru prelungirea mandatului de administrator, pe care le găsești menționate mai jos.

Pasul 2

Semnează documentele online

Noi redactăm actele și ți le trimitem prin e-mail. Le poți semna digital, rapid, direct de pe telefon sau laptop.

Pasul 3

Noi trimitem actele la Registrul Comerțului

După semnătura ta, trimitem documentele la Registrul Comerțului și ne ocupăm de restul formalităților.

Întrebări frecvente
Ce înseamnă prelungirea mandatului de administrator?

Prelungirea mandatului de administrator la un SRL înseamnă extinderea perioadei pentru care o persoană este numită sau desemnată în funcția de administrator al societății. În general, administratorii sunt numiți pentru un anumit termen, după care mandatul lor poate fi prelungit sau înlocuit cu altcineva, conform legilor și statutului societății.

Care este durata mandatului de administrator?

Durata mandatului trebuie să fie menționată în mod clar în actul constitutiv.

Mandatul administratorului expiră. Ce fac?

Dacă mandatul administratorului urmează să expire, atunci poți să alegi:

  • prelungirea mandatului de administrator expirat;
  • numirea unui nou administrator.

Dacă nu te hotărăști la timp, ANAF va trimite o notificare. După primirea acesteia, ai la dispoziție 30 de zile pentru a lua măsuri. Ignorarea acestui termen poate avea consecințe serioase: firma poate fi declarată inactivă fiscal de către ANAF, fapta poate fi înregistrată în cazierul fiscal al asociatului sau al administratorului și, dacă firma este plătitoare de TVA, se poate ajunge chiar la anularea codului de TVA.

Ce documente se modifică în firmă atunci când se prelungește mandatul de administrator?

Prelungirea mandatului de administrator implică modificarea Actului Constitutiv. Acesta este documentul de bază al companiei tale, așa că orice schimbare a duratei mandatului de administrare va necesita o actualizare a acestuia.

Tu te dedici afacerii tale și noi facem toate documentele

Tot ce ai nevoie pentru firma ta într-un singur loc. Suntem aici să te ajutăm să-ți dezvolți afacerea!
Contactează-ne acum pentru a începe!