Disponibil
Disponibil
Totul pe mail
Cost Majorare Capital Social
550,00 RON
+ aprox. 192 RON Taxe Registrul Comerțului
Cuantumul taxelor poate suferi modificări în funcție de legislația în vigoare.
Pachetul include:
- documente complete;
- împuternicirea avocațială pentru depunerea dosarului;
- depunere acte;
- suport pe întreg parcursul procesului.
Ne respectăm clienții! Oferim garanția de returnare a onorariul achitat în cazul în care dosarul este respins din vina noastră ca urmare a unei greșeli de procedură.
Ce înseamnă majorarea capitalului social?
Majorarea capitalului social presupune creșterea valorii sumei care reprezintă capitalul social al companiei sau includerea în patrimoniul societății al unui bun (imobil, teren etc.). Un alt motiv care presupune majorarea capitalului social este adăugarea unui asociat nou în companie.
Capitalul social poate fi majorat prin intermediul a două modalități:
- majorare prin aport de numerar, în situația în care se mărește valoarea capitalului social deja existent;
- majorare prin aport în natură, atunci când se face transferul de proprietate a unui bun de la asociat, ca persoană fizică, la societate.

Acte necesare pentru majorarea capitalului social
- Actele de identitate ale asociaților.
- Act constitutiv.
- Dovada efectuării vărsămintelor (dovada plății).
Cum te ajută Silso să majorezi capitalul social al SRL-ului tău?
- Majorăm capitalul social la ONRC cu un expert în relația cu Oficiul Național al Registrului Comerțului. Totul, începând de la înțelegerea reglementărilor până la navigarea prin proceduri, este gestionat de către unul dintre specialiștii noștri.
- Oferim consultanță pe tot parcursul procesului. Orice nelămurire sau întrebare pe care o ai va fi clarificată, asigurându-ne că totul decurge fără probleme.
- Depunem toate documentele la Registrul Comerțului rapid și fără procură.
- Primești documentele pe email, printr-un program dedicat si gata de semnat, fără să le descarci.

Cum te ajutăm cu majorarea capitalului social la ONRC? Simplu și ușor!
1
Trimiți documentele necesare
Ne furnizezi documentele solicitate, iar noi ne ocupăm de redactarea lor.
2
Semnare digitală rapidă
Primești documentele printr-un program dedicat, simplu de folosit. Le semnezi direct de pe telefon sau laptop, fără descărcare, printare sau scanare.
3
Noi trimitem actele la Registrul Comerțului
După ce le semnezi, primim automat o copie, iar noi trimitem actele mai departe către Registrul Comerțului.
Tu te dedici afacerii tale și noi facem toate documentele
Tot ce ai nevoie pentru firma ta într-un singur loc. Suntem aici să te ajutăm să-ți dezvolți afacerea!
Contactează-ne acum pentru a începe!