Silos-image

Înființare PFA rapid: cum te ajută Silso?

book

Cum înființezi un PFA cu Silso

Pasul 1

Stabilești detaliile firmei

Stabilești obiectul de activitate principal și secundar și desemnezi sediul social.

Nu te îngrijora, oferim consultanță, îți răspundem la toate întrebările și te ajutăm să alegi codurile CAEN potrivite afacerii tale!

Pasul 2

Trimite o copie a buletinului

După stabilirea detaliilor firmei, va trebui să ne trimiți pe email o poză clară și lizibila a buletinulului.

Pasul 3

Noi ne ocupăm de restul

Ne trimiți documentele solicitate mai sus și noi redactăm actele. Le vei primi prin email gata de semnat. Trimitem toate documentele cu un program dedicat, ușor de folosit și poți semna direct de pe telefon sau laptop, nu este nevoie să le descarci, printezi și să le scanezi la loc. După ce le semnezi, vom primi automat fiecare câte o copie semnată. Din acest moment, noi vom trimite actele la Registrul Comerțului.

Costuri înființare PFA

400,00 RON


Taxele la Registrul Comerțului:

0 RON

 

Care sunt costurile înființării unui PFA?

În preț este inclus:

  • documente complete;
  • împuternicirea avocațială pentru depunerea dosarului;
  • depunere acte;
  • suport pe întreg parcursul procesului.

Ne respectăm clienții! Oferim garanția de returnare a onorariul achitat în cazul în care dosarul este respins din vina noastră ca urmare a unei greșeli de procedură.

Poți opta și pentru Găzduire Sediu Social la cerere:

  • 700 Ron/an în București;
  •  700 Ron/an în 32 Județe.

Ai nevoie de mai multe detalii sau de asistență ? Contactează-ne și îți vom răspunde la toate întrebările, cât mai prompt.

call me

Acte necesare firmă PFA

Actele necesare pentru întocmirea PFA-ului cu Silso sunt:

  • buletinul;
  • diploma de studii/ atestat pentru a-ți dovedi experiența/ pregătirea în domeniul în care dorești să activezi;
  • actul de proprietate al spațiului unde se va stabili sediul social.

De ce sa alegi Silso?

  • Toate documentele necesare pentru înregistrarea PFA-ului la Registrul Comerțului sunt completate de către consultanți cu o experiență vastă în domeniu. Echipa Silso are peste 10 ani de practică în relația cu ONRC și poți avea încredere că toată documentația va fi gestionată în mod profesionist.
  • Dosarul tău este depus la Registrul Comerțului din toate județele. Astfel, indiferent de locul în care te afli în România, poți să îți înființezi PFA-ul online, fără probleme.
  • Procesul este complet digitalizat. Documentele necesare pentru înființarea PFA-ului sunt trimise prin email, printr-un program dedicat. Astfel, nu va fi nevoie să le descarci, să le printezi și să le scanezi. Tot ce trebuie să faci este să le semnezi direct de pe telefon sau laptop.
  • În cazul improbabil în care PFA-ul nu se înființează din vina noastră, ca urmare a unei greșeli de procedură, Silso oferă garanția de returnare a onorariului achitat.
  • Înființare PFA online. Nu mai trebuie să pierzi timpul la cozi interminabile sau să te îngrijorezi de documentația necesară. Facem noi totul în locul tău!

Întrebări frecvente

Ce trebuie să știi înainte de înființarea PFA-ului?
  • Denumirea PFA-ului se compune din numele și prenumele persoanei fizice, urmată de sintagma ,,persoană fizică autorizată” sau PFA.    
  • Ai voie la maxim 5 Coduri CAEN. Experiența/ Diplomele trebuie să corespundă cu codurile alese. La nevoie, poți alege adăugarea codurilor CAEN la PFA dacă vrei să începi să desfășori și alte activități sau nu mai vrei să desfășori anumite activități. – internal linking pe pagina de adăugare cod CAEN pfa. 
  • Ai nevoie de Sediu Social. Acesta este adresa oficială a PFA-ului și adresa de corespondență. Activitatea unui PFA se poate desfășura: la sediul social/ la punctul de lucru/ la terți.   
  • Poți să îți ții singur contabilitatea. Dacă ai ales varianta de PFA în sistem real îți poți ține singur evidența contabilă a tuturor oprațiunilor. Noi îți recomandăm totuși alegerea unui contabil dacă nu ai experință în contabilitate.
  • Poți să scoți bani din PFA ori de câte ori dorești fără nici o justificare.
  • Poți angaja maxim 3 persoane.
Ce trebuie să faci după întocmirea PFA-ului?
  • Să găsești un expert contabil după înființarea PFA-ului. Dacă vrei să știi ce criterii să iei în considerare, citește articolul „Cum aleg contabilul potrivit?”! Dacă vrei să te ocupi singur/ă de contabilitatea PFA-ului, înregistrează-te în SPV ANAF unde poți depune chiar tu Declarația Unica. Nu uita să depui Declarația Unica în termen de 30 de zile de la înființarea PFA-ului!
  • Obține Registrul Unic de control de la ANAF.
  • Achiziționează o casă de marcat dacă este cazul.
  • Folosește un program de factură online (de exemplu, Oblio.eu, SmartBill.ro).
  • Îți recomandăm deschiderea unui cont în bancă separat față de cel personal.
Ce fac dacă nu am un sediu pentru PFA?

Nu trebuie să îți faci griji, pentru că noi te putem ajuta. Poți să îți stabilești sediul PFA-ului la una din locațiile noastre. Avem locații în cele mai multe județe din țară și îți putem oferi un sediu într-o zonă accesibilă și profesionistă. Tot online, fără vreun drum la ghișeu!

Vreau sa înființez un PFA. Ce taxe voi plăti la stat?

Sistem Real:

CAS : 25% din venitul anual net plafonat.

  • sub 12 salarii minime -se consideră 0 (nu este obligatorie);
  • între 12-24 salarii minime – se consideră 12 salarii minime;
  • peste 24 salarii minime – se consideră 24 salarii minime.

CASS: – 10% din venitul anual net (plafonat la cel mult 60 salarii minime).

Impozit pe venitul net – 10% din venitul net minus valoarea CAS și minus valoarea CASS.

Impozitare normă de venit:

CAS 25% din norma de venit
CASS 10% din norma de venit
Impozit pe venitul net 10% din norma de venit
* încasări sub 25.000 de euro în anul anterior de activitate și este proaspăt înființat