Disponibil oriunde în România | Totul pe mail | Fără drumuri, cozi


Disponibil oriunde în România
Totul pe mail
Fără drumuri, cozi

Costuri numire/revocare administrator

550,00 RON


+ aprox. 192 RON Taxe Registrul Comerțului

Cuantumul taxelor poate suferi modificări în funcție de legislația în vigoare.

Pachetul include:

  • documente complete;
  • împuternicirea avocațială pentru depunerea dosarului;
  • depunere acte;
  • suport pe întreg parcursul procesului.

Ne respectăm clienții! Oferim garanția de returnare a onorariul achitat în cazul în care dosarul este respins din vina noastră ca urmare a unei greșeli de procedură.

Cum te ajută Silso să numești sau să revoci administratorul firmei tale?

Îți oferim o experiență simplă și fără bătăi de cap. Dar cum facem acest lucru?  

  • Cu peste 10 ani de experiență în relația cu Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), unul dintre experții noștri se ocupă de toate procedurile necesare, asigurându-se că procesul este rapid și eficient. Nu există loc pentru erori sau întârzieri, ci doar pentru rezultate rapide și de încredere.
  • Pe parcursul întregului proces, te bucuri de consultanță și suport din partea noastră. Echipa Silso este disponibilă pentru a-ți răspunde la toate întrebările tale și a-ți oferi clarificări atunci când este necesar.
  • Nu este nevoie de deplasări sau de procură notarială. Noi ne ocupăm de toate documentele necesare și le depunem la Registrul Comerțului.
  • Îți trimitem documentele gata de semnat, direct pe email. Nu este nevoie să le descarci sau să le printezi. Le semnezi direct online.

Acte necesare pentru numire sau revocare administrator

Pentru numirea sau revocarea unui administrator avem nevoie de la tine de:

  • actele de identitate ale asociaților;
  • act constitutiv.

Fii sigur că ai făcut alegerea corectă și lasă-ne pe noi să ne ocupăm de restul!

Numire / Revocare administrator cu Silso. Iată cum lucrăm!

Pasul 1

Trimite documentele necesare

Ne trimiți documentele menționate mai jos, prin email.

Pasul 2

Redactăm și pregătim documentele pentru semnare

Ne ocupăm de redactarea, verificarea și pregătirea actelor, fără procură notarială sau deplasări.

Pasul 3

Semnezi și trimitem documentele

Semnezi documentele online prin programul nostru dedicat, iar noi le transmitem direct la Registrul Comerțului.

Întrebări frecvente
Ce presupune numirea administratorului?

Numirea administratorului este procesul prin care se selectează și se desemnează o persoană pentru a ocupa funcția de administrator al societății. Acest proces poate fi reglementat de statutul societății sau de alte documente legale și poate implica alegerea de către asociați în cadrul unei adunări generale, în conformitate cu legislația în vigoare. Administratorul este responsabil cu administrarea și gestionarea afacerilor societății în conformitate cu legea și cu interesele acesteia.

Ce presupune revocarea administratorului?

Revocarea administratorului este procesul prin care se retrage sau se destituie un administrator din funcția sa. Acest lucru poate fi realizat de către adunarea generală a asociaților sau în alte moduri prevăzute de lege și de actul constitutiv al societății.

Când e necesar să numești sau să revoci un administrator?

Numirea sau revocarea administratorului în cadrul unei societăți comerciale se referă la procesul prin care se desemnează o persoană pentru a exercita funcția de administrator sau se retrage această persoană din această funcție.

Este necesar să înregistrezi un administrator de firmă atunci când dorești să aloci anumite responsabilități sau când legea îți impune acest lucru. Dacă te ocupi singur de toate aspectele afacerii, poți fi chiar tu administrator.

Tu te dedici afacerii tale și noi facem toate documentele

Tot ce ai nevoie pentru firma ta într-un singur loc. Suntem aici să te ajutăm să-ți dezvolți afacerea!
Contactează-ne acum pentru a începe!